torstai 21. kesäkuuta 2012

Laiskurin päiväkirja

Olen huomannut, että olen laiska. Vietän päiväni tehden ei mitään. Viime kuussa leivoin omanapiirakan, se oli suuri saavutus. Piirakasta tuli ruma, mutta hyvänmakuinen. Laitan tähän siitä kuvan, koska olen ylpeä piirakastani kuin ensisynnyttäjä vaavastaan. Ja huom, tämä oli siis viime kuussa. Nykyinen kuukausi on vain kadonnut jonnekin.


Olen minä kai jotain tehnyt. Olen maalannut (tosin seinää, en maalausta), olen valvonut öitä (tosin töitä tehden, en ystävien seurassa), olen valokuvannut kuin turisti (tosin tulevaa kotikaupunkiani, en vierasta ja eksoottista). Ja eilen vietin synttäripäivää teetä siemaillen ja kivaa keikkaa kuunnellen, eli huonomminkin voisi kait mennä.

Toivon, että pääsisin edes risteilylle länsinaapuriin. Ja että löytäisin kivan kodin. 

Love, Jiji

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti